بيانات امام خمينی(ره) و رهبر
وبلاگ رضاپورمرادی
untitled-2ذیرذیبرذسلذسب.gif
>
لینک های وبلاگ

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلاس تجربی و آدرس tajrobienghalab.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





بيانات امام خمينی(ره)  23/11/58

سرنوشت اسلام و كشور خود را به دست كساني دهيد كه به اسلام و جمهوري اسلامي و قانون اساسي معتقد و نسبت به احكام نوراني الهي متعهد باشند.

بيانات امام خمينی(ره)21/12/58

اميد است ملت مبارز متعهد به مطالعه دقيق در سوابق اشخاص و گروه ها‚ آراي خود را به اشخاصي دهند كه به اسلام عزيز و قانون اساسي وفادار باشند و از تمايلات چپ و راست‚ مبرا باشند و به حسن سابقه و تعهد به قوانين اسلام و خيرخواهي امت معروف و موصوف باشند.

بيانات امام خمينی(ره)17/2/59

كساني را انتخاب كنند كه صد در صد مسلمان و معتقد به احكام اسلام و معتقد به اجراي احكام اسلام و مخالف با مكتب هاي انحرافي و معتقد به جمهوري اسلامي باشند.

بيانات امام خمينی(ره) 6/9/61

مجلس در راس همه امور واقع است.

 

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى

1-آنچه كه اصل است، حضور در انتخابات است؛ بايد همه در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى عمومى است.

2-مردم به كساني راي دهند كه هم وغم آنان شعارهاي انقلاب باشد. كساني كه تلاش مي كنند براساس شعارهاي انقلاب عمل كنند و اين شعارها را زنده نگه مي دارند.

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در اجتماع زايران مرقد مطهر امام خميني (ره) (14/3/1380)

3-حضور مردم در صحنه انتخاب رئيس جمهور‚ نمايندگان مجلس و يا ساير انتخابهايي كه مي كنند‚ هم حق مردم است‚ هم تكليفي بر دوش آنهاست.

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در ديدار اقشار مختلف مردم قم (18/10/82)

4-كسي كه مي آيد به مجلس‚ بايد با تقوا باشد‚ اولين شرط تقواست‚ (ان اكرمكم عندالله  اتقاكم). ديگر اين كه‚ بايد طرفدار محرومين باشد‚ بداند كه در كشور محروميت هست و سعي و همت او باشد كه رفع محروميت كند. بايد ضد فساد هم باشد و با فساد مالي و اقتصادي بشدت و بجد‚ از بن دندان و نه به لفظ‚ مخالف باشد‚ تا با فساد مبارزه كند. و البته توانمند‚ با اخلاص و عالم هم باشد. صلاحيت بر اساس اين مسايل است

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در خطبه هاي نمازجمعه ي تهران (24/11/82)

5-مهمترين شرايط نماينده عبارت است از اين كه متدين‚ كارآمد‚ دلسوز و شجاع باشد. اگر اين چهار شرط در نماينده يي جمع شد‚ همان كاري را كه شما آرزو و توقع داريد‚ انجام خواهد داد.

**پيام نوروزي رهبر معظم انقلاب اسلامي به مناسبت حلول سال نو (1/1/83)

6-مسوولان دولتي و قوه ي قضاييه  و مجلس شوراي اسلامي به مردم بگويند كه براي خدمت به عموم ملت ايران‚ براي توليد علم‚ براي استقرار عدالت و رفع فقر و فساد و تبعيض در جامعه - كه اصلاح واقعي در جامعه اينهاست - براي نهضت عدالت خواهي و براي نهضت مبارزه با فساد‚ چه اقدامات عمده يي را انجام داده اند.

 

 

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي در صحن جامع رضوي مشهد مقدس(2/1/83)

7-مردم از نماينده‚ كار‚ ابتكار و مشاركت در طرحهاي مهم و لوايح را توقع دارند. توقع مردم از نمايندگان خود در مجلس و دولت و در هر نقطه يي كه نماينده يي دارند‚ اين است كه همه ي ظرفيت و تلاش خود را به كار بگيرند تا بتوانند آنچه را كه مورد انتظارشان است و برطبق اهداف اسلامي هم است‚ در اختيار مردم بگذارند و آن را انجام دهند.

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى‏ در اجتماع بزرگ مردم يزد (۱۳۸۶/۱۰/۱۲)

8-مسئله‏ى انتخابات، مسئله‏ى مهم امسالِ ملت ايران است.

9-هنر ملت ايران اين است كه دقت كنند، نگاه كنند، بشناسند اصلح را، بهترين را انتخاب كنند؛بهترين از لحاظايمان، بهترين از لحاظ اخلاص و امانت، بهترين از لحاظ ديندارى و آمادگى براى حضور در ميدانهاى انقلاب؛دردشناس‏ترين و دردمندترين نسبت به نيازهاى مردم

10-ملت ايران انتخابات را قدر بدانند. انتخابات يك نمايشگاه است براى نشان دادن عزم و رشد ملى ملت ايران، استقامت ملت ايران، دانائى و هوشيارى ملت ايران، پايبندى ملت ايران به نظام مردم‏سالارى دينى.

8-بايستى مردم عزيز ما در همه جاى كشور هوشيارانه، با بصيرتِ تمام تلاش كنند، پيدا كنند و با رأى خود مسجل كنند و مجلس را ،آن مجلسى را كه مورد نياز جامعه‏ى كنونى ماست ، تشكيل بدهند.

11-من به طور جد از همه‏ى كسانى كه نسبت به نامزدهاى مختلف علاقه‏مندى‏اى دارند، درخواست ميكنم، اصرار ميكنم كه اين علاقه‏مندى خودتان را از راه تخريب ديگران، اهانت به ديگران، متهم كردن ديگران نشان ندهيد. هرچه ميخواهيد، از نامزد مورد علاقه‏ى خودتان تمجيد كنيد، تعريف كنيد؛ اما ديگران را تخريب نكنيد.

12-آنچه كه در مورد انتخابات بايد به ياد مردم عزيز ما باشد، آماده شدن براى حضور همه‏جانبه و گسترده در انتخابات و كوشش كردن براى شناسائىِ اصلح و مراعات كردن رفتارهاى انتخاباتى است.

**بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار عمومى مردم ابركوه (‏۱۳۸۶/۱۰/۱۵)

13-از بداخلاقيهاى انتخاباتى بايد بشدت پرهيز كنند؛ بدگويى كردن، اهانت كردن، تهمت زدن، براى عزيز كردن خود و يا نامزد مورد نظر خود، ديگران را و رقبا را در چشم مردم خوار كردن، اينها راهها و روشهاى صحيح و اسلامى نيست. رقابت بايد باشد؛ رقابت مثبت و پرشور، اما با رعايت موازين اخلاقى.

بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار جمعى از پرسنل نيروى هوائى ارتش(19/11/86)**

آنچه در انتخابات بسيار مهم است، حضور عمومى مردم است؛ همه بايد در انتخابات شركت كنند؛ اين يك وظيفه‏ى ملى است؛ انتخابات يك فريضه است.

**بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامى در ديدار جمع زيادي از قشرهاي مختلف مردم آذربايجان(28/11/86)

14-من در انتخابـات مختلف ، همواره بـر حضور گسترده و پرشـور مـردم تأكيد دارم زيرا حضور پاي صندوق هاي رأي خلاف خواست و نظر دشمن است.

15-حضور گسترده مردم در انتخابات و رونق بخشيدن به صندوق هاي رأي ، مجاهدت به شمار مي رود كه نزد خداوند متعال نيز اجر دارد.

16-مهم تـرين شاخص براي انتخـاب افراد ايـن است كه بايـد مسئولان و منتخبان روز به روز شعارهاي انقلاب اسلامي را زنده تر كنند و اين مسئله ربطي به جناح بندي ها و اسم ها ندارد.

17-كساني بايد در مراكز تصميم گيري حضور يابند كه معتقد به اسلام،شعـارهاي انقــلاب اسلامـي، و توانايي هاي ملي باشند.






 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:, ] [ 1:8 قبل از ظهر ] [ رضاپورمرادی ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ کلاس تجربی مدرسه انقلاب اسلامی خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وبلاگ

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 166
بازدید کل : 47235
تعداد مطالب : 80
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1





رضاپورمرادی